Obserwatorzy

Walczę, walczę.


Moi drodzy, dziś nie będzie heroicznie, ani dramatycznie. Ostatnie posty ziały (zionęły?) powagą, ciężarem gatunkowym. Jednym bardzo się to podobało, innym nie. Jeszcze inni martwili się o mnie, że refleksyjny smutek na blogu odzwierciedla stan mego ducha. Na szczęście to nic z tych rzeczy. 
Dla odmiany, mój dzisiejszy post jest bardzo roboczy. Na moim blogu trwają prace konserwatorskie, tak to się chyba nazywa. Usprawiedliwiam nimi fakt niepojawienia się środowego postu. W praktyce zaś wygląda to tak, że już drugi wieczór walczę z przeciwnościami losu i mojej zakutej blond mózgownicy. Postawiłam sobie za punkt honoru, ze nie skorzystam z pomocy mężczyzn, wszak pretenduję do miana kobiety niezależnej. Co prawda, nie potrafię jeszcze używać wiertarki i wymachiwać nią z fantazją jak suszarką do włosów, ale za to z powodzeniem udało mi się dodać menu do bloga. To już coś! Uffff, a pot płynie strumieniem...


Gdyby chłopaki nie wparowali o pierwszej w nocy z bukietami kwiatów do mego biura, kładąc tym samym kres moim zmaganiom - nie zauważyłabym, że oto nadszedł dzień (noc) moich urodzin. Tak, starzeję się z wdziękiem i nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa. Właściwie to nie zauważam, że się starzeję bo co chwila moją uwagę odciąga tysiąc barwnych rzeczy, które dzieją się wokół mnie. Z przyjaciółmi świętowałam urodziny dzień wcześniej, choć jakoś do mnie nie docierało, że to chodzi o moje urodziny. Wydawało mi się, że dla nich czas płynie, choć tak naprawdę wiekiem im bliżej do mego syna, niż do mnie. Gdyby nie ten wspaniały dyplom....  który zobowiązuje... (zdjęcie powyżej)

Pomyślałam sobie, że ta moja legendarna nieświadomość rzeczywistości w niektórych sytuacjach, pomaga mi bezboleśnie przeżyć wiele sytuacji nie do przeżycia, daje odwagę brawurowo sięgać gwiazd. Gdybym była bardziej świadoma, poważna, konkretna, to... nie odważyłabym się dokonać wielu fajnych odkryć. Gdybym była bardziej świadoma swego wieku, konsekwencji, niepowagi sytuacji... popełniłabym wiele niewybaczalnych grzechów zaniechania... 

Nie zastawiajcie się zanadto, po prostu róbcie to!



Wracając do prac remontowych, to wybaczcie mi roboczy, beznamiętny charakter mego posta. Ale w końcu muszę kiedyś pisać o sprawach organizacyjnych, zaplanowanych spotkaniach autorskich i takich tam... Dlatego następny post prawdopodobnie będzie poruszał te właśnie tematy, bo już - dokładnie za tydzień - jadę na występy gościnne do Polski. Mam nadzieję, że do tej pory rolnicy i rząd dogadają się jakoś i ci pierwsi odblokują dojazd do Warszawy, bo w przeciwnym razie, mimo mego całego szacunku dla ciężkiej pracy rolnika, zaistnieje konflikt interesów. Muszę przecież jakoś na te spotkania dojechać. Póki co zaraz zbieram sie do spania. 

W pracy, pewnie na pocieszenie, pozwolili dziś mi nosić koronę. Gra się - ma się, jak mawiają młodzi. 



O jeden dzień starsza, dojrzalsza, mądrzejsza, ciekawsza, piękniejsza... Tak sobie tylko wmawiam, hi, hi. Jakoś trzeba połknąć tę żabę! 

Komentarze

  1. Wyrazy uznania - w połykaniu żaby jesteś bezkonkurencyjna!
    Kobieta bez metryki - oto jak Cię widzę!
    Zdrowia i dalszego rozwoju!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w tej koronie ;) I wielkie buziaki z okazji urodzin! Żyj nam sto lat, Aguś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. My trochę starsze dziewczyny nie patrzymy już w kalendarz, wszak od jakiegoś czasu stajemy się tylko młodsze :-)
    Wszystkiego Najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego Królowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Aga Aga......najlepszego:):)
    Temat urodin u nas wałkowany w kółko ,tylko słysze kiedy kiedy a kiedy moje ...o to długo....do moich wlasnych mi sie nie spieszy, choc ostatnio nie potrafilam odpowiedzien na pytanie ile mam lat, bo sie tym jakos specjalnie nie przejmuje....jak widac Ty tez nie i o to chodzi.
    Swietuj z beztroską :):) i usmiechem i w koronie jak masz ochote

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużao zdrowia, radości, szczęścia i miłości..... Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Dołączam się do życzeń wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę na ten nowy rok życia kolejnej książki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguniu jeszcze raz wszystkiego dobrego. Ważne co w duszy gra. Twarde babki mają twarde tyłki!
    Ja już tak namieszłam na blogu ze teraz nie mam podglądu na blogi które obserwuję.. ale udało mi się zmienić zdjęcie w nagłówku i czcionkę :))) osiągnięcie na miarę wynalezienia ampicyliny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, nie umiem skladac zyczen, mowca ze mnie zaden, ale wiedz, ze z calego serducha zycze Ci wszystkiego co najlepsze, trzymam kciuki za wszystkie Twoje poczynania, dla mnie jestes niezbitym dowodem na to, ze mozna :-) I moja ulubiona Autorka!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, ze każda kobieta powinna w dniu urodzin przed lustrem wypowiadać to ostatnie zdanie :-) Wszystkiego naj !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bon anniversaire! Wszystkiego najlepszego. Do twarzy Ci z korona. Joanna-Jo

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęścia Agnieszko :))

    I tak trzymaj "Staruszeczko" ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty rozkwitasz o starzeniu się nie ma mowy:))))Wszystkiego co najlepsze życzę i nie zmieniaj się za nic w świecie:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęścia i pomyślności z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest bardzo dobrze Agnieszko!
    Ale życzę, żeby było jeszcze lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać:
      NIKE oczywiście przed Tobą:-)))) /jestem o tym przekonana, chociaż książki jeszcze nie czytałam. - Rozumiem, że Tarabuk 21 lutego aktualny?????

      Usuń
    2. :) Stokrotko, NIKE bedzie zaz nastepna, hi, hi :) :) :) dziękuję! oczywiście TARABUK, jeszcze napisze! :)

      Usuń
  17. Bo jesteś piękna, mądra i ciekawa :) szczęśliwości życzę :)))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Urodzino, dzis Walentynko mówię Ci AGA ŻYJ NAM STO PIEDZIESIĄT LAT!!! a co!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. W zdrowiu i poczuciu humoru dalszych wielu lat z uśmiechem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Dołączam się do wszystkich życzeń powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aguniu!
    Pozdrawiam i życzę tego, co dla Ciebie najważniejsze, najbardziej się liczy i przyniesie szczęście nieprzemijające. Pa, Kochana i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego NAJ! Agnieszko...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bądź szczęśliwa- zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja i ja tez krzyczę - wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko, Ty wiesz, że żyję w zawirowaniu. Omal przegapiłabym. Z całego serducha, moc serdeczności Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Za zrobienie menu bloga-najszczersze słowa uznania-u nas to się omal nie skończyło skasowaniem bloga ;-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty