Obserwatorzy

turkusowo mi....







Drogie ludziska – zginęłam, przepadłam i biję się w piersi z tego powodu, aż dudni! Nie zamierzam się tłumaczyć. Poczułam urlop i jakoś tak mi się mózg zresetował na amen. Bezwład, słońce, duchota, żar i kompletna niemoc. Ale już jestem i do waszych blogów pukam z radością i nowym zaangażowaniem.
Ruszam powoli, jak ta lokomotywa z bajki Tuwima. Rozkręcam się – tematem modowym na początek, lekkim, niezobowiązującym, turkus wychwalającym, by nabrać rozmachu.
Bo ten turkus to taki kolor do którego co i raz powracam, z którym się przepraszam i na nowo obnoszę na ciele swym  z lubością.
Kolor turkusowy jest zielonym odcieniem cyjanu. Hmmm. Tyle siostra Wiki na ten temat rzekła. Krótko, zwięźle i na temat. I że nazwa pochodzi od kamienia szlachetnego: turkus.
To twarzowy kolor, który praktycznie nie wychodzi z mody. Od turkusu krok do mięty.

Lubię ten kolor na sobie, w biżuterii i wnętrzach. Oto moje propozycje turkusowe na dobry początek wakacyjnego, urlopowego blogowania. Pozdrówka!







Komentarze

  1. To wszystko jest przecież niebieskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowo meski punkt widzenia:) wiekszosc mezczyzn to daltonisci..... pozdrowka:)

      Usuń
  2. :-) przepiękne połączenie kilku jego odcieni :-).Ale i tak najbardziej z tego zestawu przypadła mi do serca kiecka;zwłaszcza na ostatnim zdjęciu;no i cudna bransoletka-wprost idealna dla Żony ;-).
    A i jeszcze na koniec mała uwaga odnośnie 2 i 3 zdjęcia-czyżbyś chciała robić konkurencję swoim wyglądem Tolkienowskim Elfom leśnym? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cha, cha! dowcipnis :) Mariusz , bardzo podoba mi sie okreslenie: "wprost idealna dla Żony", pozdrawiam:)
      P.S. dzis przemknelam z rodzina przez twoje miasto:)

      Usuń
  3. ja też uwielbiam turkus :) śliczna biżuteria :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę pożądliwie na Twój wisior :)
    lubię takie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pozadaj wisiora blizniego swego... chi, chi! a tak na powaznie, bardzo mi pochlebia, ze podoba ci sie moj wisior :) dzieki!

      Usuń
  5. Aga, znam to uczucie kiedy lato bierze nas we wladanie i odciaga od netu. Fajnie ze juz jestes:-*
    Turkus to twarzowy kolor i pasuje blondymkom, rudym i brunetkom. Jestes wypoczeta i to widac na zdjeciach. Ladnie Ci w tej sukience w tych niebieskosciach od stop do glow.
    Na ostatnim zdjeciu zobaczylam mistrzow drugiego planu i zastanawialam sie czy uwiecznilas rodzicow czy to przypadkowi turysci;-)
    Hehe znasz mnie i wiesz, ze czepiam sie drobiazgow:p
    Milego dnia dziewczyno :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. milo, ze jestes Ela:) i dzieki za zrozumienie! twojemu czujnemu oku nic nie umknie! tak, bohaterowie drugiego planu to moi rodzice odpoczywajacy sobie w cieniu po trudach zwiedzania zamku w Bouillon :) do milego klik!

      Usuń
  6. Agnieszko dobrze, że jesteś, bo już się zaczynałam martwić, że gdzieś przepadłaś.
    Lubię turkus, należy do tych 'ożywczych' kolorów, przy którym człowiek nabiera energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zlego licho nie bierze:) dzieki Ewciu, a wiesz, ze w planach byla Czestochowa (w drodze z Krakowa), ale niestety upaly zwyciezyly, odpuscilismy sobie juz jej odwiedzenie, buziaki!

      Usuń
  7. tres joli j aime bcp vraiment ce melange de couleurs d ete ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale powróciłaś w kolorze turkusu... Dobrze Ci w tych barwach! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty juz pewnie tez po "voyageach" wakacyjnych :) serdecznosci!

      Usuń
  9. Zaczynam milym okiem patrzec na ten turkusowy /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  10. Lniane kiecuchny najlepsze na upały. Ale dziś nie sukienka, tylko Twoja piękna biżuteria gra pierwsze skrzypce. Cudna jest, no naprawdę cudna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj Aguś Ja teraz zapadam w czar lenistwa:)M Ma upragniony urlop, który rzadko się zdarza w tym okresie, no i trzeba korzystac, także zrozumiałe jest że mniej się poświęcamy blogowaniu, bo wylegiwanie się w promieniach słońca to i tak krótki czas i trzeba czerpac i brac garściami :)

    Cudna sukienka :))Wyglądasz pięknie :)))
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że się spotkamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam tez nadzieje, ze uda sie tego lata Beti, wlasnie dzis wrocilismy z Krakowa i zasiadam do blogowania, mialam ograniczony dostep do sieci:)

      Usuń
    2. Aga no Jesteś i nie krzyczysz !!!!Dawaj numer to zadzwonię :)))Napisz mi w komentarzu ...zostawię dla siebie:* <3

      Usuń
    3. Aga ja czekam ...pogadamy ! :))))Pisz ! :)

      Usuń
  12. Nie ma co tłumaczyć, lenistwo letnie i już a w turkusach wyglądasz super, piękny kolor i biżuteria Twoja piękna, naszyjnik też taki chcę, muszę poszukać podobnego, lniana sukienka świetna i świetnie w niej wyglądasz...pozdrawiam też trochę rozleniwiona słońcem i upałami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystaj na maksa, zaowocuje to pewnie nowymi fantastycznymi postami :)

      Usuń
  13. Piękny kolor, fantastyczna prezentacja:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że wróciłaś :-)Oprócz pięknej biżuterii i fajnej sukienki, dojrzałam ciekawe buciki. Szkoda, że nie ma zbliżenia...:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram sie jeszcze je kiedys pokazac blizej, pozdrawiam :)

      Usuń
  15. pięknie! ja też bardzo lubię turkus :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna stylizacja
    Kisses
    Aga
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponadczasowy turkus uwielbiam i tak samo co jakis czas nim sie oblepiam. Wygladasz w nim tak radosnie i szczesliwie.
    Bransoletka obledna!
    ps. Czy nie bedziesz we wtorek w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, nistety we wtorek nie... ale ciagle nie trace nadziei na wspolne spotkanie w Lazienkach:)

      Usuń
  18. Ooo turkus uwielbiam! A Tobie w nim cudnie :) Biżuterię Masz bajeczną mniam mniam!!!:))
    P.S.Ja chyba też poczułam urlop :))))i od pewnego czasu ogarnęło mnie lenistwo i brak weny a przede wszystkim nie mam chęci do robienia zdjęć, bo jak robić zdjęcia w pokoju w którym jest prawie 35 stopni!!!pot zalewa oczy!!a na plener nie ma szans :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! lato, a zwlaszcza TAKIE lato obezwladnia czlowieka...:)

      Usuń
  19. Najważniejsze że znów jesteś:)))a odpocząć też trzeba:)))bardzo lubię len,Twoja sukienka jest śliczna:)))piękne turkusy:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja tez bardzo lubie ten kolor, jest szczegolnie twarzowy dla blondynek. Odpoczywaj sobie kochana i ciesz sie sloncem, bo juz zupelnie niedlugo bedziemy sie zegnac z latem.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci w turkusach na tle zieleni , zresztą na każdym tle.:*

    OdpowiedzUsuń
  22. korzystaj z urlopu, odpoczynek i reset też jest potrzebny! Śliczny zestaw! Zachwycił mnie naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. turkus, mięta i inne odcienie... uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ciesze sie, ze jest nas wiecej, milosniczek turkusu... /)

      Usuń
  24. Ze przepadłaś .... Latem każdemu sie zdąża, albo zdążyć powinno ;)
    Turkus - lubię , ale nie na sobie , jakoś mi z nim nie po drodze , wynagradzam sobie dodatkami , najlepiej do bieli , to połączenie uwielbiam ! Tak lekko tak rześko tak grecko ....
    Pięknie wygladasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez niektore rzeczy bardzo lubie, ale... nie na sobie. to prawda, ze sa kolory, z ktorymi jest nam bardziej po drodze, ado niektorych nijak nie mozemy sie przekonac, u mnie z turkusem to jest czasami/ od milosci - do nienawisci:) pozniej na dlugo spokoj, a potem - znow oczarowanie! :) pozdrawiam cie cieplutko!

      Usuń
  25. śliczny kolor i wspaniale wszystko dobrane :) śliczna ta niebieska kiecka :)
    mnie też dopadła niemoc... co widać po blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, niemoc... niemoc... powoli dochodze do siebie po pierwszej, uderzeniowej urlopowej fali :)

      Usuń
  26. Też lubię turkus, a biżu- rewelacja...

    OdpowiedzUsuń
  27. och turkusiki, turkisiki, bardzo lubię turkusowy kolor i kamienie tez, a bransoletka jest no prostu jest !!!! I turkus tak ślicznie wygląda z opalenizną. I bardzo słusznie, lato nie jest do siedzenia przed komputerem. Ojej mnie też długo nie było na komputerze bo lato bo wyjazdy. Ach i bardzo dziękuję, za takie miłe słowa o moim blogu, cały czas myślę jak zrobić go fajniejszym i ciekawszym. pozdrawiam jak zawsze cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubie cie u siebie goscic i wpadac z rewizyta! :) pozdrowienia dla rodzinki!

      Usuń
  28. Turkusowe masz też linki w swoim szablonie :)
    To bardzo optymistyczny kolor. Chyba zbyt optymistyczny dla mnie, dlatego ostrożnie do niego podchodzę - lubię w małych dawkach :) Na Tobie najbardziej podoba mi się ta długa sukienka. I oczywiscie biżuteria - zazdraszczam :) Turkus kojarzy mi się tez z wodami niektórych jeziorek, w Polsce jest takie w miejscowości Wapnica na Wolinie; gdybyś była w okolicy, polecam, zakochasz się w tym widoku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z przyjemnoscia zajrze w te okolice, o ktorych wspominasz, nigdy tam nie bylam, dzieki!

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. dzieki! wiem, ze turkus to taki kontrowersyjny kolor, ale jakos dobrze sie w nim czuje, choc bywaja okresy gdy go "zdradzam" :)

      Usuń
  30. no pięknie w tych odmianach niebieskości...Uwielbiam turkusowy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Turkusowo Ci i bardzotwarzowo:-)
    PS. Pozwolę sobie na małą frywolność, ale tylko poprzez skojarzenie i przypomnienie sytuacji sprzed ponad trzydzistu lat. Zasłyszana to historia, ale bardzo pasująca do trzeciego zdjęcia.
    Emerytowany arcybiskup wrocławski będąc jeszcze zwykłeym profesorem w seminarium szedł na zajęcia. Funkcje oddźwiernych pełniły siostry skrytki (chodziły w cywilnyh ubraniach). Jedna z nich otworzyła drzwi księdzu profesorowi i chciala się pochwalić swoim zlotym krzyzykiem, który otzrymała w prezencie. prezentowala go na bluzce skrywającej dość kształtne piersi.
    - Niech ksiądz profesor zobaczy,jaki mam nowy krzyżyk.
    Profesor zerknął poprzez swoje duże okulary i pwoiedział po chwili:
    - No nie wiem... ten Pna Jezus wisi tak pomiędzy tymi dwoma łotrami.
    zakonnica błysnęła purpurą i uciekła zawstydzona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swietny ten dowcip! milo cie widziec! :) ja ciagle trwam w urlopowym letargu, ale niebawem sie z niego wybudze:)

      Usuń
  32. Witaj w świecie turkusu, to kolor, który chyba każdy uwielbia, ja baaaaaaaaardzo!. Pięknie ci w tych turkusach: suknia , biżuteria. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witaj w klubie, choć wiem, ze są i tacy co nie cierpia turkusu! pozdrawiam!

      Usuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty