Obserwatorzy

Szybki strój biurowy


Pamiętacie sukienkę z poprzedniego posta? No właśnie! Chcę do niej na chwilę powrócić. To jeden z tych fatałaszków, który jak sezonowa dekoracja- ulega zmianie za pomocą kilku szybkich, prostych dodatków.

Poniedziałek zaczął się przesympatycznie. Poranną burzą. Słuchałam pomruków piorunów i szumu deszczu, wdychałam powietrze przesączone ozonem... piłam kawę siedząc przy kuchennym stole w piżamie patrząc przez okno. Laptop stał juz "odpalony" czekając cierpliwie, aż wykrzeszę z siebie odrobinę entuzjazmu do pracy w poniedziałkowy poranek. Pozwoliłam sobie - z okazji teleworkingu na chwilę zupełnego luzu - włosy zebrane niedbale gumką, brak makijażu i magiczny zapach kawy, który ma swój czar tylko rankiem ... Chwilo trwaj!

Aż tu nagle! Natychmiast trzeba jechać do biura, nadzwyczajne zebranie pracowników w trybie natychmiastowym z powodu zmian personalnych - niezapowiedzianych - na najwyższym stopniu. Pragnę dodać, że na tym poziomie zmiany zazwyczaj są nieprzewidziane i brzemienne w skutki....

I co wtedy robię?
Szybko myję włosy i zamieniam moja wczorajszą zwiewną sukienkę na strój biurowy. Nadaję jej powagi czarną marynarką z Promodu, której praktycznie w "normalnych" okolicznościach nie noszę. I jestem gotowa do pracy, choc jeszcze włosy nie wyschły do końca. A wygladam tak:






Czy też tak macie czasami? Siedzicie w jakichś bardzo poważnych okolicznościach, absolutnie niedopuszczalne jest okazanie nudy, która bezlitośnie zżera was od środka. A jakiś chochlik w waszej glowie zamiast skupiać się na wywodzie waszego interlocutora, analizuje ilość guzików w jego marynarce, albo kolor lakieru na paznokciach - jeśli jest to kobieta. 

Tak właśnie miałam tego popołudnia. Z pokerową miną uważnego, zorientowanego w wywodzie słuchacza, analizowałam sylwetkę naszej pani dyrektor z USA, zastanawiając się jakiej farby do włosów używa, i myślą błądziłam po waszych blogach. Nie, żebym nie lubiła swojej pracy. Wręcz przeciwnie, uwielbiam ją1 Nie cierpię tylko oficjałek, dyplomacji biurowej, całej tej oprawy i blichtru. Pewnie gdybym była celebrytką - jak nie jestem - ciężko byloby mnie uświadczyć na salonach. Cenię sobie polskie i zagraniczne gwiady, które nie mają za wszelką cenę " parcia na szkło". Ale odbiegłam od tematu. Dodam tylko gwoli usprawiedliwienia, że nie zawsze jestem taka nieuważna i rozkojarzona. Może przez to, że zostałam tak brutalnie wyrwana z domowego zacisza, w sumie nie wiadomo po co, bo po standartowym korporacyjnym bla, bla, bla, wymianie grzecznościowych uśmiechów, uściskach dłoni, przedstawieniem nowego szefa: " Umarł król! Niech żyje król!", i indoktrynacjyjnej przemowie o tym, jaka to świetlana przyszłość czeka Europę, daj Boże, rozjechaliśmy się do domu - to znaczy ci, którzy z niego przyjechali.

Buźka wszystkim! Jutro już środa :)


Komentarze

  1. fajna spódniczka, w Twoim stylu ;)
    p.s.otagowałam Cię ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za wyróżnienie, odpowiem spokojnie w najbliższym czasie, bo już 1,00, a ja do pracy rano>>> :)

      Usuń
  2. Kiedyś,kiedy pracowałam bardziej regularnie :) w pracy w szafce wisiała właśnie czarna marynarka,bardzo podobna do tej Twojej :)zawsze pomocna kiedy było trzeba wyglądać bardziej oficjalnie :)
    Fajnie wyglądałaś :) Lubię tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica i buty:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja tak mam baaardzo czesto.mam bardzo podzielna uwagę, i nawet podczas zajmującej pogaduszki z psiapsiolką potrafie analizowac inne szczegoly. troche to denerwujące, ale tak juz jest i nic z tym nie zrobię. Co do Twojego wyglądu - uwielbiam takie 'dwulicowe' rzeczy, ktore w sposob latwy i szybki mogą sie przeistoczyc z casualowego laszka w stroj wyjsciowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swietnie to ujęłaś: "dwulicowe", podoba mi się w odniesieniu do ubrania! :)

      Usuń
  5. bardzo fajny ten szybki strój biurowy:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziewczyny za waszą obecność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i swietnie ci to wyszlo :) takie uniwersale ubrania potrafia sie przystosowac do sytuacji z mala pomoca. Dobrze, ze zwolnien nie bylo, bo jak zwoluja wszystkich tak rapotownie to z reguly nie wrozy to nic dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak u nas ostatnio zwolnienia sa na porzadku dziennym, nie zna sie dnia ani godziny,ja jakims cudem trwam :) ale teraz byla grubsza sprawa, bo wylecial w trybie natychmiastowym najglowniejszy najglowniejszy...

      Usuń
  8. U nas (Poznań) też poranek burzowy. Ma to oczywiście swój urok, ale... dlaczego nie ma lata, tego lata? Nie umiem funkcjonować w tej "zminocie" :(
    Uciekam...

    OdpowiedzUsuń
  9. P.S. Uwielbiam takie buty na tak zgrabnej nodze :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz Kochana-na szybko taki secik zmajstrować?Mistrz:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że chyba wszyscy tak mają na nudnych konferencjach... Wyglądasz fajnie, ale w tych kozakach to chyba było Ci za ciepło? Śliczna spódniczka, dobry żakiet.
    Piesek tęsknił za Panią?
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie :) Świetna spódnica i torebka. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak,znam doskonale to liczenie guzików na marynarce i myslenie o tym ,,skąd ten lakier! '' :D Cóz , czasem można sie 'wyłaczyc' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. a czasem wrecz - trzeba by nie zwariowac :) pozdrawiam i dziekuje wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aguś, fajnie że dalej pracujesz...Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. oo, kochana malinko, ale chyba skonczy mi sie praca w domku, bede musiala jezdzic do biura codziennie, Amerykanie wprowadzaja nowe porzadki, no i dobrze z jednej strony :) buzka, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka przepiękna, w ogóle rewelacyjnie wyglądasz. I pozdrów psiaka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  18. perfect outfit!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog <3 ^_^
    Zapraszam do mnie :

    http://nextlevelxd.blogspot.com/
    http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/

    Obserwujemy ? Jak zaobserwujesz obydwa to ja twojego zaobserwuje z dwóch kont ;)) Odpisz na któregoś z moich blogów jak jesteś zainteresowana ;)

    Pozdrawiam Neo.xdd

    OdpowiedzUsuń
  20. spódniczka i torebka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  21. You look beautiful and I love your doggie :D

    http://www.101fashionstreet.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Beautiful :)

    let's follow each other?

    http://lajune16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. He he właśnie ostatnio tak się w minutę zbierałam... susząc włosy, ubierając się, malując i tamując krwotok, uspakajając syna w jednym czasie
    ... a z taką uwagą jak Ty znoszę wizyty u "mamusi" ... nie że nie lubię ale okropnie się męczę, więc udając ze słucham tych samych opowiastek i informacji na temat wychowywania syna, co on umie a czego nie i jaki zdolny czego go dziadek nie musi nauczyć, nie tata nie ja tylko oni dziadkowie, bo my to.... itd....( tak jak bym ja matka tego nie wiedziała)... liczę wiec kąty, planuję obiad na następny tydzień, zakupy, remonty itd... Mam nadzieję być kiedyś Teściową idealną, teraz już mogę napisać poradnik o gabarytach biblii - czego nie robić i nie mówić....

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny zestaw!!! Śliczna sukienka!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity efekt zwiewnej sukienki i ciężkiego żakietu.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  26. Joasiu, a ja wlasnie w tym samym czasie "buszuje" u ciebie na blogu :) ach ta siec!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam w moim świecie LA VIOLETTE. Mój blog nie ma aspiracji politycznych, społecznych, ani żadnych innych. Moja przestrzeń jest otwarta dla wszystkich, którzy kochają życie w każdym jego przejawie bez względu na poglądy i wszelkie inne kryteria. To strefa dobrej energii w sieci i dbam o to by tak zostało.

Będzie mi miło, jeśli zostaniesz na dłużej.
agaa2086@gmail.com

Popularne posty

Starsze posty

Pokaż więcej